Szeretem a férjem

A lélek dolgai

Bemutatkozás

2015. augusztus 22. 20:06 - Jantek Gyöngyvér

jantek_gyongyver.jpgA lélek dolgairól írok, pszichológusként, nőként, feleségként, három gyermek édesanyjaként. A velem szembejövő dolgok inspirálnak, sokszor saját életesemények, máskor egy-egy könyv, amit elolvastam, vagy egy történet, amit a buszon hallottam valakitől. Az oldal egyrészt kétségtelenül szubjektív, ugyanakkor arra törekszem, hogy szakmailag megalapozott, szakirodalommal alátámasztott cikkeket írjak, közérthető stílusban.

Magamról annyit, hogy korábban egy budapesti gyermekklinika pszichológusaként dolgoztam, jelenleg itthon vagyok a gyerekekkel. Klinikai szakpszichológus  és családterapeuta jelölt vagyok, valamint az ELTE doktori iskolájában abszolváltam.

Ha többet szeretnél megtudni rólam vagy a blog hátteréről, javaslom az alábbi cikket: 

Nőfejlesztő Blog: "Ismerd fel a határaidat és élj aszerint!"

 

Jantek Gyöngyvér, klinikai szakpszichológus

igen@szeretemaferjem.hu

komment
süti beállítások módosítása